“الخبر الحصرى”حمو بيكا مطرب المهرجانات الشهير يتعرض لأزمة صحية بعد بكائه علي الهواء

كتبت / سلمي صابر علي

“ينشر الخبر الحصرى”

قد حل بالأمس المطرب حمو بيكا ضيفا فى برنامج كلام الناس الذى تقدمه الإعلامية ياسمين عز وبعد بكائه على الهواء قد تعرض لوعكه صحية إليكم التفاصيل …

تعرض المطرب المشهور حمو بيكا لازمه صحيه وتحويله الي المستشفي بعد الانتهاء من حلقته مع الاعلامية ياسمين عز في برنامجها”كلام ناس” ، المذاع عبر شاشه bcmمصر .

حيث نشرت الصفحه الرسمية ل “حمو بيكا” عبر “فيسبوك”صورة له وهو داخل المستشفي ، بتعلق “ادعوا لحمو بيكا يقوم بسلامه ياجدعان ….وحسبي الله ونعم الوكيل في اللي كان السبب .

Screenshot ٢٠٢٢٠٢١٢ ٠٢٣٧٠٩ Facebook موقع الخبر الحصرى

وكان حمو قد هاجم نقابة الموسيقين خلال لقائه مع الاعلاميه ياسمين عز ،حيث تحدث عن ازمة مع نقابه المهن الموسيقية ،والظلم الذي يتعرض له ،ومشيرا الي انه يدفع مبلغًا للنقابة لا يساوي المبلغ الذي بأخذه في الايصال .

وقال بيكا :-“انا بدفع ١٥الف جنيه لنقابه المهن الموسيقية وباخد ٢٠٠٠جنيه بس في الايصال اللي بستلمه ورفعت قضيه علي النقابه كلها وقضيه كبيره ولازم اوصل صوتي للناس واني مظلوم.

وواصل :”المره الجايه هقول كل أسامي الناس اللي ظلمتني ولسه بتظلمني ،حرام عليكم انا تعبت وهموت وهتجنن وصرخ قائلا اللي خالقني هو وكيلي ويكشف الظلم والفساد “.

واضاف :”والمصحف ما باخد جنبه ،وبطلع اوردرات ببلاش من النقابة ومش بتكلم عشان عايز اكل عيش ،ولو اعترضت هيقولوا متشتغلش خالص .

وبكي “بيكا”خلال استضافته حيث قال :” انا ورقي كامل ومفيش ولا ورقه ناقصه ،انا مش صوت ولا كروان بس ليا شعبية وجمهور كبير.

اظهر المزيد